RADIO-MIKRASIATIS220
mik450
By 17 Δεκεμβρίου 2012 51 Comments

Το Παρελθόν, το Παρόν και του Μέλλον του Μικρασιατικού Ελληνισμού στο Συνέδριο της Καισαριανής

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το μεσημέρι της Κυριακής το τριήμερο Συνέδριο του ΚΕΜΙΠΟ του Δήμου Καισαριανής με θέμα Μικρασιατικός Ελληνισμός Παρελθόν Παρόν και Μέλλον. Ηταν  ένα  Συνέδριο για τον Μικρασιατικό Ελληνισμό και Πολιτισμό με ενδιαφέρουσες εισηγήσεις, ένα πρωτότυπο πείραμα όπου ακαδημαικοί, ιστορικοί και επιστήμονες συνυπήρξαν  (σε διαφορετικές ενότητες) για πρώτη φορά,  με τους εκπροσώπους των Μικρασιατικών Συλλόγων,   ύπήρχαν αντικρουόμενες απόψεις, εντάσεις, συγκρούσεις ακόμα και παρεξηγήσεις και  από το όποίο μπορούν να βγούν ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του Μικρασιατικού Ελληνισμού.

Το παρελθόν ,  ο συμψηφισμός και η άρνηση της Γενοκτονίας

Σαν συμπέρασμα μετά από τις διαφορετικές  εισηγήσεις των επιστημόνων μπορούμε να πούμε ότι 90 χρόνια μετά την Μικρασιατική Καταστροφή δεν υπάρχει στην Ελλάδα μια συγκεκριμένη αντίληψη για το ιστορικό πλαίσιο της περιόδου αυτής και στην συγκεκριμένη περίπτωση του Συνεδρίου της Καισαριανής,  κυριάρχησε η άποψη του «συμψηφισμού» των όσων έγιναν μπροστά σε ένα κοινό, αυτό των Μικρασιατικών Συλλόγων που δεν ήταν το κάτάλληλο, για τέτοιες απόψεις και που σε ορισμένες περιπτώσεις αντέδρασε έντονα, ακόμα και με αποχωρήσεις εκπροσώπων από σχετικές ομιλίες. Ετσι οι πραγματικά ενδιαφέρουσες ομιλίες νέων σε ηλικία ιστορικών επισκιάστηκαν σε μεγάλο βαθμό.

Και μόνο η αναφορά ορισμένων ιστορικών πως «δεν γνωρίζουμε να υπήρξε γενοκτονία, δεν έχουμε μελετήσει τα οθωμανικά αρχεία»  ή ακόμα ο συμψηφισμός των Μουσουλμάνων ανταλλαγέντων με τους Μικρασιάτες Πρόσφυγες,  αρκούσαν για να κατανοήσει κανείς την επικρατούσα  άποψη των ιστορικών.  Το παρελθόν και η Μικρασιατική ιστοριογραφία  90 χρόνια μετά, συνεχίζει να διχάζει τους επιστήμονες και τους ιστορικούς, ωστόσο προκαλεί εντύπωση η κυριαρχία της συγκεριμένης θέσης στην ελληνική επιστημονική κοινότητα.

Οι Σύλλογοι είναι τα χωριά μας και οι συνεχιστές της παράδοσης

Από την άλλη, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, το ΚΕΜΙΠΟ Καισαριανής κατάφερε στο Συνέδριο αυτό, να προκαλέσει το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή δεκάδων  εκπροσώπων Μικρασιατικών Συλλόγων (υπολογίζεται πάνω από 80 Συλλόγων) και να αναδείξει μέσα από τις ενδιαφέρουσες εισηγήσεις ένα ελπιδοφόρο στελεχιακό δυναμικό που μπορεί να στηρίξει το παρόν και το μέλλον τους.  Παρουσιάστηκαν εισηγήσεις τόσο από έμπειρα  και γνωστά στελέχη όσο και από νέα σε ηλικία,  κάτι που καταδεικνύει πως το Συνέδριο της Καισαριανής ήταν μόνο η αρχή, καθώς υπάρχει η ανάγκη για ουσιαστικό διάλογο και οργάνωση, για δράση και κυρίως για την ανάδειξη της νεολαίας σε πρωταγωνιστή  στη διατήρηση της μικρασιατικής κληρονομιάς.

Ηταν όλοι εκεί εκτός από τους Πόντιους

Στο συνέδριο αυτό είχαν κληθεί να παραστούν όλοι οι εκπρόσωποι του Προσφυγικού Ελληνισμού, ωστόσο ήταν εμφανής για άλλη μια φορά  η απουσία των Ποντίων (Παμποντιακής Ομοσπονδίας και ΠΟΠΣ) κάτι που αποτελεί πλέον πάγια συμπεριφορά σε εκδηλώσεις και συνέδρια για τον Προσφυγικό Ελληνισμό που δεν διοργανώνουν οι ίδιοι. Το κενό κάλυψε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών Α.Παυλίδης που ανέπτυξε το θεμα της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Ανατολής .

Εκπροσωπήθηκαν πλην των Ποντίων,  όλες οι Ομοσπονδίες, η Ομοσπονδία Προσφυγικών Σωματείων Ελλάδας (ΟΠΣΕ), η Οικουμενική Ομοσπονδία Κωνσταντινουπολιτών (ΟΙ.ΟΜ.ΚΩ), η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θρακικών Σωματείων (ΠΟΘΣ), η Πανελήνια Ενωση Καππαδοκικών Σωματείων (ΠΕΚΣ) με εισηγήσεις και ερωτήσεις των εκπροσώπων τους και ανεξάρτητα σωματεία από όλη την Ελλάδα.

Η πρώτη ημέρα, η ιστορική και λαογραφική έκθεση και το άναμμα του δέντρου

Την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου,  απο νωρίς το απόγευμα όλα ήταν έτοιμα στο γνωστό ξενοδοχείο για την υποδοχή των συνέδρων.Υπήρχε μεγάλη ομάδα εθελοντών του ΚΕΜΙΠΟ, γραμματειακή υποστήριξη, οι χορηγοί του συνεδρίου (δυστυχώς απουσίαζε από το Συνέδριο οποιαδήποτε αναφορά στο Δίκτυο Mikrasiatis.gr)  και μια μεγάλη και φροντισμένη έκθεση Λαογραφίας και Ιστορίας της Καισαιριανής δίπλα από την αίθουσα του Συνεδρίου για την οποία αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όσους δούλεψαν γι αυτήν.

Η Χορωδία του Μικρασιατικού Συλλόγου Καισαριανής άνοιξε μελωδικά το Συνέδριο και μετά τους χαιρετισμούς του Προέδρου του ΚΕΜΙΠΟ Κ.Αναγνωστάκη  καιτου Δημάρχου Καισαριανής Α.Καμπάκα, ακολούθησαν οι χαιρετισμοί των εκπροσώπων των Ομοσπονδιών. Από την ΟΠΣΕ ο Αντιπρόεδρος Σ.Ισόπουλος, από την ΠΕΚΣ η  Γραμματέας Βάσω Παπαδοπούλου, απο την ΠΟΘΣ ο πρόεδρος Λ.Χατζόπουλος, από τους Πόντιους που απουσίαζαν ο Α.Παυλίδης.

Συγκινητική η στιγμή της βράβευσης από τον Δήμαρχο Καισαριανής του ιδρυτή του Μικρασιατικού Συλλόγου Καισαριανής Σαράντη Μολυνδρή, ο οποίος παρέδωσε το βραβείο στη σημερινή πρόεδρο του Συλλόγου Στέλλα Λήλου Σαρηπαναγιώτου να το φυλάξει όπως είπε στα γραφεία του Συλλόγου μέχρι να γίνει το Σπίτι του Μικρασιάτη στη Καισαριανή που αποτελεί δέσμευση του Δήμου  Καισαριανής.

Ο κεντρικός ομιλητής Αλκης Ρήγος αναφέρθηκε στην προσφορά των προσφύγων στην ανάπτυξη της Ελληνικής Κοινωνίας και ακολούθησαν οι ομιλίες της Σίας Αναγνωστοπούλου,  Σπύρου Πλουμίδη, Γιάννη Καραχρήστου και Αναστάση Γκίκα. Η ομιλία της  Σ.Αναγνωστοπούλου για τις παρεμβάσεις της Αθήνας στην χειραγώγηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου αλλά και η αναφορά του Α.Γκίκα περί ιμπεριαλιστικής επίθεσης της Ελληνικής Στρατιωτικής Απόβασης στη Σμύρνη προκάλεσαν έντονες συζητήσεις.

 

Μετά το τέλος της πρώτης ημέρας οι σύνεδροι παρακολούθησαν το άναμμα του χρισουγεννιάτικου δέντρου σε παρακείμενη πλατεία. Τα κάλαντα έψαλλαν οι Χορωδίες της Ενωσης Μικρασιατών Θήβας και του Μικρασιατικού Συλλόγου Καισαριανής, και  μικρασιάτικους χορούς χόρεψε το Χορευτικό του Συλλόγου. Την ίδια ώρα οι καλεσμένοι γεύθηκαν γλυκά, λικέρ και τσίπουρο από τον Μικρασιατικό Σύλλογο Καισαριανής.

Η δεύτερη ημέρα, η ένταση και οι αποχωρήσεις

Το πρωινό του Σαββάτου ξεκίνησε η ενότητα η προσφυγική εγκατάσταση και η ανασυγκρότηση της ελληνικής κοινωνίας, με τις εισηγήσεις των Π.Ποτηρόπουλου, Λ.Κορμά, Σ.Τζόκα και Μ.Χαραλαμπίδη. Ακολούθησαν οι εισηγήσεις της επόμενης ενότητας με τους Γ.Τσιμουρή, Ζωή Μάργαρη, Onur Yildirim και Μ.Βαρλά.   Σε μια αποστροφή του λόγου του ο καθηγητής κ Τσιμουρής ανέφερε ότι η δατήρηση των εθίμων και οι Σύλλογοι σήμερα αποπνέουν μια μούχλα, προκαλώντας τις πρώτες αντιδράσεις του κοινού. Ακολούθησε διάλειμμα και αμέσως μετά το στρογγυλό τραπέζι  με θέμα: Η μικρασιατική κληρονομιά και προσφυγική ιστορία ως αντικείμενα των κοινωνικών επιστημών, που άναψε τα αίματα με τους Ε.Βουτυρά  και Π.Κονόρτα.

Σε ερώτηση του κοινού αν τελικά υπήρξε γενοκτονία των Ελλήνων της Ανατολής ο κ. Κονόρτας απάντησε, ότι δεν έχουμε στοιχεία γι αυτό και δεν έχουμε μελετήσει τα οθωμανικά αρχεία. Η απάντηση αυτή προκάλεσε την οργή των παριστάμενων εκπροσώπων Συλλόγων, ακολούθησε ένταση, φωνές διαμαρτυρίες και αποχωρήσεις από την αίθουσα εκπροσώπων Συλλόγων (υπάρχει σχετικό βίντεο το οποίο θα ανέβει αργότερα).

Ακολούθησε η πρώτη ενότητα των εισηγήσεων των Συλλόγων με θέμα Μικρασιατικά σωματεία κοινά στοιχεία και παράμετροι της πολιτισμικής ταυτότητας των μελών τους με τους Μ.Μαστροσταμάτη, Ν.Μπερμπέρη και Θ.Κοντάρα, με συντονίστρια την κα  Καμηλάκη. Το βράδυ οι Σύνεδροι δεξιώθηκαν από τον Δήμαρχο Καισαριανής και το ΚΕΜΙΠΟ σε αίθουσα του ξενοδοχείου υπό τους ήχους ζωντανής μουσικής από το μουσικό σχήμα Δήθεν και την παρουσία του χορευτικού τμήματος του Μικρασιατικού Συλλόγου Καισαριανής.

Η τρίτη ημέρα και η υπόσχεση

Το πρωινό της Κυριακής ξεκίνησε με την ενότητα Μέθοδοι και πρακτικές σωματειακής δρασης με την Τριανταφυλιά Μήτρου, Χ.Σαπουντζάκη, Κ.Παντάζογλου και Φ.Παπαθεοδώρου, Αρχοντία Παπαδοπούλου, Λ.Χατζόπουλο και Α.Μπαλτά με συντονιστή τον Λουκά Χριστοδούλου. Κατά την διάρκεια των ερωτήσεων η  Αρχοντία Παπαδοπούλου δέσθηκε απαράδεκτη επίθεση από κάποιον εκπρόσωπο Συλλόγου και αποχώρησε. Ακολούθησε η επόμενη ενότητα για τις ελληνοτουρικές σχέσεις μέσα απο τη σωματειακή δράση, με αναπληρωτή ομιλητή στη θέση του κ. Ουζούνογλου, τον αντιπροέδρο της ΟΙΟΜΚΩ Μ.Κοτζαμάνογλου, τη Β.Παπαδοπούλου και τον Α.Παυλίδη με συντονιστή τον Κωστή Καλυβά.

Το συνέδριο τελείωσε με την τελευταία ενότητα και ομιλίες για την διεκδίκηση των Προσφυγικών της Λ.Αλεξάνδρας για το Μουσείο των Ελλήνων της Ανατολής από τον Φ.Παπαθεοδώρου και τα νέα μέσα επικοινωνίας από τον Δ.Παντέλα και συντονίστρια την Σ.Λήλου Σαρηπαναγιώτου και την υπόσχεση ότι το συνέδριο αυτό αποτελεί την αρχή για την ανασυγκρότηση των Προσφυγικών Σωματείων και την ανάγκη της συνέχεια τους.

Δείτε εδώ φωτογραφίες και δώ ολα τα  βίντεο από το Συνέδριο

 

Σχόλια από Facebook

Σχόλια

About the Author:

51 Comments on "Το Παρελθόν, το Παρόν και του Μέλλον του Μικρασιατικού Ελληνισμού στο Συνέδριο της Καισαριανής"

Trackback | Comments RSS Feed

  1. Ο/Η ΜΑΙΡΗ λέει:

    Απορρώ ποιος κουβάλησε αυτούς του δήθεν επιστήμονες.Είναι ανιστόριτοι και οπαδοί της ρεπούση.Καλά που δεν ήμουν εκεί.Αυτοί είναι πληρωμένοι για να σβήσουν οτι Μικρασιάτικο.

  2. Ο/Η Κάτια Δημάκη λέει:

    Θέλουμε παρακαλώ να μας πείτε τα ονόματα των ανιστόριτων δήθεν επιστημώνων ώστε να μη τους καλούν τα σωματεία στις εκδηλωσεις.Δεν μπόρεσα να είμαι στο συνέδριο διότι αν δεν κάνω λάθος ήταν μόνο για συλλόγους.
    Ευχαριστώ

  3. Ο/Η Georgia Kal λέει:

    Κε Κονόρτα ελάτε να να ρωτήσετε ΕΜΕΝΑ να σας μάθω την ιστορία των ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΠΡΟΓΟΝΩΝ γτ οι δικοί σας ήταν σίγουρα Τουρκομογγόλοι!!!!!! Μου κάνει εντύπωση που δεν έχετε μελετήσει τα οθωμανικά αρχεία των προγόνων σας!!!
    Πολύ κρίμα που δεν μπόρεσα να παρευρεθώ στο συνέδριο….θα σας είχε μείνει….ΑΞΕΧΑΣΤΟ!!!!!

  4. Ο/Η Ρίζες λέει:

    To άρωμα προπαγάνδας που άφησαν κάποιοι ομιλιτές,δε θα μας αφήσει αδιάφορους.Θα παρακολουθούμε τις ομιλίες των κατά τη γνώμη μας αλλά και της πλειονότητας ύποπτων ομιλιτών,για να δούμε τι σκοπό έχουν όλα αυτά τα ανιστόριτα και προσβλητικά σχόλια σε ένα συνέδριο μνήμης των 90 ετών απο τη Μικρασιατική Γενοκτονία.

  5. Tελικά υπάρχει σχέδιο εκτουρκισμού των Ελλήνων;
    Καταρχήν υπάρχει η άποψη στις κυβερνήσεις να μην ενοχλούμε τους τούρκους. Βλέπε Θράκη και όχι μόνο.
    Τούρκοι επιχειρηματίες έχουν αρχίσει να αγοράζουν τις μαρίνες στα νησιά μας και όχι μόνο.
    Καταιγισμός τούρκικων σίριαλ σε όλα τα ιδιωτικά κανάλια, σε όλες τις ώρες και σε όλες τις ζώνες.
    <> Έλληνες <> προπαγανδίζουν υπέρ των τούρκων και προσβάλουν κατάφορα τους προγόνους μας, εμάς και αλλοιώνουν γεγονότα και μνήμη.

  6. Οι Ανιστόρητοι κος; Τσιμούρης και κα;Ρεπούση όπως και όσοι είπαν ότι αμφιβάλλουν για τη ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ,που παραδέχτηκε ο κος. ΧΟΡΤΟΝ (Αμερικανός Προξενος το ’22 στη Σμύρνη)αλλά και τόσοι άλλοι ΈΓΚΡΙΤΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ,που τόσα υπόφεραν και παρ’όλα αυτα τόσα ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ και ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ να ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ!όχι μόνο στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ αλλά και σε ολόκληρη την ΥΦΗΛΙΟ με τον ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΟ ,που σήμερα ΔΙΑΣΩΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΟΙ ,ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΙ κε…Τσιμούρη και γι’αυτό κάθε άλλο παρά μούχλα μυρίζουν…!
    Όσο για τη ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ καλά θα κάνετε να ρωτήσετε ,όλους τους Χριστιανικούς και όχι μόνο Λαούς,που ΕΝΙΩΣΑΝ στο πετσί τους ΌΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΗΡΙΩΔΙΑ!

  7. Ο Καππαδοκικος πληθυσμος υπέφερε τα πάνδεινα κατα τον ξεριζωμό του απο την πατρώα γη ….δεν υπάρχει καμιά οικογένεια που να μην είχε τουλάχιστον ένα θύμα ……… μετα απο 80 χρονια νομιζουν πως απολεσαμε την ιστορικη μας μνημη …ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ !!!!! ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΡΩΜΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΕΣ !!!!! Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΉ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΑΤΟΛΙΑ !!!!! Στο συνεδρειο της Καισαριανης ξεσκεπάστηκε για άλλη μια φορά το συστηματικό σχέδιο της πολιτισμικής μας εξόντωσης , αυτό όμως δεν θα τους περάσει …..

  8. Ο/Η Ερευνητης λέει:

    Kυρία Τσουμαροπούλου, όλοι καταλάβαμε στο συνέδριο αυτό τα παιχνίδια και τα συμφέροντα που έχουν κάποιοι που «μελετούν» το μικρασιατικό ελληνισμό.

    Ας ανασκουμπωθούμε λοιπόν, ας ξεκαθαρίσουμε το χώρο μας από τους φιλοεθνικιστές (φιλότουρκούς, φιλο μοναρχικούς, φιλοσταλινικούς κ.λπ.) και ας προσ[παθήσουμε να συγκροτήυμε μια δικιά μας άποψη, ξεκάθαρη και στέρεη, για ότι έγινε στη Μιρκά Ασία, για τους φταίχτες και τα θύματα και για τους διάφορους νταβατζήδες που είτε με ακαδημαϊκή προβιά είτε χωρίς αυτήν, προσπαθούν να σκυλεύσουν πάνω στην προσφυγιά.

  9. Αρχικά να πω ότι τα πράγματα δεν έγιναν έτσι όπως παρουσιάζονται. Ο Δημητρός (Μικρασιάτης) είναι προκατειλημένος με την «ακαδημαϊκή» ενότητα για λόγους που πρέπει να εξηγήσει. Ούτε σχέδιο υπήρξε, ούτε αναθεωρητές, ούτε κάποια ιδιαίτερη συνεδρία περί γενοκτονίας, ώστε να υπάρχουν απόψεις συγκροτημένες για να τις κρίνουμε. Τώρα όσοι μετά από δεκαετίες θυμήθηκαν ότι πρέπει να περιχαρακώσουν το χώρο -ιδιάιτερα μετά τη μνημειώδη εργασία στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, καλό είναι να μας πουν πού ήταν 15-20 χρόνια πριν όταν ξεκίναγε η στροφή στο ενδιαφέρον για την ιστορία των προσφύγων και της Μικράς Ασίας. Προφανώς λίγοι θυμούνται ότι από τους πρωτοπόρους για τη γνωριμία μας με τον καππαδοκικό χώρο ηλταν ο κος Κονόρτας. Ακόμα λιγότεροι θυμούνται ότι τα σωματεία αποτέλεσαν γελφυρα για τος σχέσεις με την Τουρκία. Τέλος όλοι αγνοείτε ή ξεχνάτε ότι η σξμαντικότερη σύγχρονη μελέτη για το διωγμό των Ιβρίων είναι του Γιώργου του Τσιμουρή. Άλλοι, που σας χαϊδευουν τα αφτιά, φτιάχτηκαν με ύποπτα κονδύλια και αδιαφανείς διαδικασίες αφ ´ότου έγινε ξανά το μαγαζί γωνία. [προφανώς αυτό δεν αφορά τον φίλο και συνάδελφο Βλάση Αγτζίδη] Προσωπικά έχω ταξιδέψει τη μισή Ελλάδα χωρίς να πάρω ποτέ αμοιβή για ομιλίες ή συμβουλή σε συλλόγους και εκδηλώσεις. Έχω ξεκάθαρες απόψεις, εκφρασμένες δημόσια, και ξέρω καλύτερα από όλους σας αν έγινε κάποιος σχεδιασμός για «αντιπροσφυγικές» ή φιλοτουρκικές τοποθετήσεις. Τώρα αν κάποιοι ψάχνουν αιτίες για ένταση ή θέλουν ευκαιρία για να ευνοήσουν διάφορους που θα κολακεύουν και θα φανατίζουν πιστούς τότε χαμπάρι δεν έχουν από την κληρονομιά των προσφύγων, αυτόν τον όμορφο κόσμο που μας χάρισαν απλόχερα οι γονείς και οι παππούδες σας και τον είχαν αγοράσει με τον πόνο μιας ζωής. Καλά Χριστούγεννα σε όλους! Το να κάνεις λάθος είναι ανθρώπινο. Το να μην δέχεσαι το διάλογο και τη διαφωνία βρίσκεται εκτός του ανθρώπινου πολιτισμού

  10. Ο/Η apogonos λέει:

    Κύριε Βαρλά, πολύ ενδιαφέροντα τα όσα γράφετε, παρότι εμείς που παρακολουθήσαμε εξ αρχής τις εργασίες καταλάβαμε ότι εκφράστηκε αποκλειστικά και μόνο μια οπτική επί του θέματος.

    Υπάρχει όμως κάτι πολύ πιο σοβαρό στα όσα γράφετε και σχετίζεται με την καταγγελία σας ότι «Άλλοι, που σας χαϊδευουν τα αφτιά, φτιάχτηκαν με ύποπτα κονδύλια και αδιαφανείς διαδικασίες αφ ´ότου έγινε ξανά το μαγαζί γωνία.»

    Επιβάλλεται να μας εξηγήσετε ΠΟΙΟΥΣ εννοείται, ΠΟΙΟΙ και γιατί φτιάχτηκαν με τέτοια κονδύλια, ΠΟΙΟΙ ύποπτοι μας «χαϊδεύουν τα αυτιά».

    Είναι πολύ σοβαρή η καταγγελία σας για να την αφήσετε έτσι στον αέρα, σπιλώνοντας τους πάντες.

    Αν αποφύγετε την έκκλησή μου και δεν αναφέρετε ποιούς εννοείτε:
    -αφενός είστε συνένοχος στην εξαπάτηση των προσφυγικών συλλόγων από «ύποπτους χαϊδευτές αυτιών» και
    -αφετέρου είστε επιπλέον και συκοφάντης και λασπολόγος, κάτι που είναι πάρα,μα πάρα πολύ σοβαρό.

    Θα επανέλθω μετά την απάντησή σας.

  11. Ο/Η apogonos λέει:

    Kύριε ΒΑΡΛΑ… περιμένω/ουμε τις διευκρινήσεις σας.

    Έχετε καταγγείλει ότι: «Άλλοι, που σας χαϊδευουν τα αφτιά, φτιάχτηκαν με ύποπτα κονδύλια και αδιαφανείς διαδικασίες αφ ´ότου έγινε ξανά το μαγαζί γωνία.»

    Οι εξαιρέσεις σας μέχρις στιγμής είναι ελάχιστες. Οπότε να εννοήσουμε ότι συμπεριλαμβάνετε στην κατηγορία των προσώπων που καταγγείλατε ότι «φτιάχτηκαν με ύποπτα κονδύλια και αδιαφανείς διαδικασίες αφ” ότου έγινε ξανά το μαγαζί γωνία», τους:

    -Δημήτρη Παντέλα,
    -Ελευθέριο Χατζόπουλο,
    -στρατηγό Ευάγγελο Τσίρκα,
    -Σπύρο Ισόπουλο,
    -Νίκο Βικέττο,
    -Φαίδωνα Χατζηθεοδώρου,
    -Χάρη Σαπουτζάκη,
    -Λουκά Χριστοδούλου,
    -Αρχοντία Παπαδοπούλου,
    -Αντώνη Παυλίδη,
    -Νίκο Ουζούνογλου…

    (Γιατί άλλους που να δραστηριοποιούνται στον προσφυγικό χώρο δεν βλέπω!)

    Θα επανέλθω μετά την απάντησή σας.

  12. Ο/Η Μιχάλης Βαρλάς λέει:

    Καλημέρα
    Απαντώ τώρα.
    1) προφανώς δεν εννοώ τους εκπροσώπους των σωματείων που αναγράφετε εκ των οποίων τους περισσοτέρους τους θεωρώ συνοδοιπόρους και αρκετούς φίλους, είτε διαφωνώ είτε όχι.
    2) εργάστηκα για το συνέδριο μαζί με την επιτροπή των συλλόγων και όχι σε αντιπαράθεση ή χώρια, οπότε αν αφορούσε αυτούς απλά θα είχα αποχωρήσει ή θα είχα παλέψει για να φύγουν.
    3) το «άλλοι που …. » αναφέρεται στις κατηγορίες που αναγράφτηκαν επάνω περί «σχεδίων, παιχνιδιών, συμφερόντων … » και τα όμοια. Όσοι λοιπόν γνωρίζετε τα σχέδια και τα συμφέροντα να τα γράψετε αναλυτικά και με το ονοματεπώνυμο σας και να γράψετε και τα υπόλοιπα. Πηγές χρηματοδότησης για συγγραφές σε σχέση με τα μικρασιατικά, προσφυγικά κλπ είναι τα τελευταία χρόνια τα προγράμματα από ευρωπα¨ικούς και εθνικούς πόρους, οι χορηγίες ιδρυμάτων και τα πάσης φύσεως κονδύλια -φανερά και κρυφά. Ανατρέξτε στα δημοσιευμένα στοιχεία και δείτε ποιοι συμμετέχουν.
    Συνένοχος θα ήμουν αν εκείπου συμμετείχα, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, ή σε διαδικασίες όπως του συνεδρίου, οι οποίες ήταν ξεκάθαρες υπήρχαν τέτοια φαινόμενα. Συκοφάντης θα είμαι αν σας κατονομάσω κάποιους (για την ακριβή έννοια του όρου) όχι αν σας πω ότι υπάρχουν σύκα στην αγορά.
    Αν παρακολουθείτε τα συνέδρια και τις συναντήσεις θα δείτε ότι στις απόψεις κάνω κριτική και αυτές πολεμώ. Τα υπόλοιπα εν καιρώ.
    Και κάτι τελευταίο. Μπορώ να απαντώ σε όλα εφόσον είναι επώνυμα και καλόπιστα. Σε αυτούς που αναφερθήκατε μπορώ να κάνω κριτική για τα λόγια και τις πράξεις τους επειδή είναι υπαρκτοί στο δημόσιο χώρο, έχουν λόγο και συναντιόμαστε συχνά σε διαδιακσίες ανοικτές και ξεκάθαρες. Οι περισσότεροι έχουν πολλά χρόνια δράσης και είναι άνθρωποι που μοχθούν για να δημιουργήσουν κάτι, είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ. Μπορώ λοιπόν να γράψω, όπως έγραψα για τον δραστήριο και φίλο για μένα Δημήτρη Παντέλα ότι παρουσιάζει με προκατάληψη τα όσα συνέβησαν στο Συνέδριο, γιατί συμμετέχουμε σε κοινές δράσεις δημόσια,
    Με σας δυσκολέυομαι να συνομιλήσω. Θα προτιμούσα ονοματεπώνυμο, όπως και θα προτιμούσα να έχουμε δημόσια και επίσημα στοιχεία για τα χρήματα των Ελλήνων πολιτών που «επενδύονται» στην έρευνα και στην προβολή των σχετικών θεμάτων. Κα τότε θα υπάρχει και προσωπική αναφορά και τα υπόλοιπα στοιχεία. Παρακαλώ λοιπόν, χωρίς να εμπλέκετε ονόματα τρίτων να μας γράψετε το δικό σας το όνομα, αν θέλετε, και τις αντιρρήσεις επί των απόψεων που έχουν εκφραστεί από μένα και καταδεικνύουν σχέδια κλπ για να πάμε και στο επόμενο στάδιο της συζήτησης.

  13. Ο/Η apogonos λέει:

    «Aπό την Πόλη έρχομαι και στηνκορφή κανέλλα», κύριε Βαρλά!

    Οι αρχικές σας λέξεις είχαν μια βαρύτητα, που σήμερα την καλύπτεται με υπεκφυγές.

  14. Ο/Η Μιχάλης Βαρλάς λέει:

    Ακόμα να μας συστηθείτε. Ονόματα και άλλα στοιχεία δε θα γράψω σε ένα blog. Σας επισημαίνω το πρόβλημα για να προσέχετε και να ρωτάτε γι αυτούς που μιλούν και γράφουν. Ρωτήστε τους πώς καιμαπό που. Εγώ κρατάω το προνόμιο της γνωστής αοιδού. Θα μιλήσω ΟΤΑΝ θέλω να μιλήσω. Για το μηχανισμό χειραγώγησης θα μιλήσω όταν μιλήσω στις ΡΙΖΕΣ όπου με κάλεσαν δημοσίως και το αποδέχθηκα. Δε θα καλύψω εγώ τα κενά των θεσμών εδώ μέσα. Καλή χρονιά λοιπόν και ελάτε αν θέλετε στην ομιλία.

  15. Ο/Η apogonos λέει:

    Kύριε Βαρλά, το όλο θέμα προέκυψε από την δημόσια καταγγελία σας ότι ο προσφυγικός κόσμος καθοδηγείται από ύποπτους κύκλους και πουλημένα και εγκάθετα πρόσωπα.

    Είσασταν πολύ σαφής όταν γράφατε: «Άλλοι, που σας χαϊδευουν τα αφτιά, φτιάχτηκαν με ύποπτα κονδύλια και αδιαφανείς διαδικασίες αφ ´ότου έγινε ξανά το μαγαζί γωνία.»

    Εσείς το γράψατε αυτό με το ύφος εκατό καθοδηγητών καρδιναλίων.

    Οπότε το πρόβλημα το δημιουργεί η επώνυμη ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ και όχι η επωνυμία ή η ανωνυμία του οποιουδήποτε καλο-κακό-θελητή.

    Το ερώτημα είναι ένα και μοναδικό: Μπορείτε να υποστηρίξετε τη ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ καταγγελία ή όχι;

  16. Ο/Η Μιχάλης Βαρλάς λέει:

    Που διαβάσατ λοιπόν ότι ο προσφυγικο.ς κόσμος καθοδηγείται κλπ; ΑΠΛΑ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ. σας χαϊδευον τα αυτιά σημαίνει ότι λένε αυτά που θέλετε για τους τούρκους, την «καταστροφή» κλπ. Την καχυποψία που δείξατε απέναντι σε μας έπρεπε να τη δείχνετε αλλού ή και αλλού. Ας θέσουμε τέρμα στη μωρολογία. Εγωλ δεν καταγγελλω σε μπλογκς. Γράφω αυτά που πιδτεύω και επισημαίνω τι θα πρέπει να προσέχετε διαχρονικά. Από το 1912 ως σήμερα. Για το παρελθόν έχω γράψει κα έχω πει. Δε διαβάζετε και δεν ακούτε. Για το παρόν έχω μιληλσει και θα μιλαω ΟΠΩΣ ΚΡΙΝΩ ΕΓΩ. και μια που μιλάτε για επωνυμία γράψτε μας το ονοματεπώνυμο σας να σας απαντα.ω. Ποιοι σας χαϊδεύουν διαχρονικά τα αυτιά να ειλστε σε εγρήγορση καθα το καταλάβετε. Ψάξτε λοιπόν εκεί αν υπάρχουν σχέδια και όλα τα παραπάνω. Εσείς προσπαθείτε να με βάλετε να καταγγείλω. Ποθανόν ως εκεί φτάνει η αντίληψη σας για την ιστορία. Σας είπα λοιπόν ελάτε στην επόμενη ομιλία στην οποία θα βάλω όρο αν μεταδοθεί ή δημοσιευθεί να δημοσιευθεί αυτούσια να ακούσετε με εμφανές το πρόσωπο σας τη δική μουθέση αναλυτικά. Από 20 γρΜμές ξεχωρίζετε μια κα κ´ανετε σενάρια, όπως και στο ΚΑΡΑΒΕΛ. κάντε τα αλλά να ξέρετε ότι είνα σενάρια και τίποτα παραπάνω. Εγώ πολύ ασχολήθηκα με κάποιον που γράφει ανώνυμα. Όποιος θέλει με το ονματάκι του ρωτάει για αυτά που έγραψα εγώ κα που μπορώ πρώτος να ταερμηνεύσω εγώ. Τα άλλα είνα φτηνές ασκήσεις γκαιμπελισμού. Λοιπόν, αν θέελτε ελέγξτε τις χρηματοδοτήσεις, τα προγράμματα, τις θέσεις, τα έργα κα θα βρείτε σε ποιους ταιριάζουν αυτά που έγραψα. Αν το διαπιστώσετε -ακόμα κι αν αφορά εμένα – γυρίστε τους την πλάτη ακόμα κι αν εξυμνούν του Μικρασιάτες, Ποντίους κλπ. Αν θέλετε να με κάνετε εμένα να χαλνω την ώρα μου προσλάβετε με ως τεχνικό σύμβουλο να σας τους καταδεικνύω, Η απάντηση σε αυτά που έγραψα δεν είναι ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ. η απάντηση είναι έργο στα σωματεία και στην κοινωνία. Αυτό το έργο μας καλεί. Τα άλλα αφήστε τα για τη σωστή τους ώρα.

  17. Ο/Η admin λέει:

    Καλησπέρα Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά να εχουμε, ελπίζω με υγεία και όλα τα άλλα θα έρθουν.

    Για λίγες ημέρες είχα κατεβάσει τους ιντερνετικούς διακόπτες και έτσι δεν παρακολουθούσα την συζήτηση. Τα θέματα ανέβαιναν αυτόματα και ήταν προγραμματισμένα από μέρες.

    Ολο αυτό το διάστημα προβληματιζόμουν για το αν θα πρέπει (πάντα κατά την γνώμη μου) να υπάρξει κάποιο κέιμενο σχετικά με το αν το συνέδριο που παρακολουθήσαμε ήταν τελικά πετυχημένο ή όχι. Που πέτυχε που απέτυχε.

    Ας το κανω εδώ , έτσι κι αλλιώς έχει ακριβώς την ίδια αξία γιατι τα γραπτά μένουν.

    Εχουν τεθεί διάφορα ερωτήματα τόσο από επώνυμους φίλους όσο και ανώνυμους.

    Για τον φίλο μου τον Μιχάλη και τις ερωτήσεις του:

    Δεν είμαι καθόλου προκατειλημένος με την επιστημονική κοινότητα όπως λες, αλλά αν δεχθούμε ότι το κοινό του συνεδρίου ήταν εκπρόσωποι συλλόγων, η συγκεριμένη επιστημονική ενότητα δεν προσέφερε τίποτα καινούργιο από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Αντίθετα αυτό που έμεινε ήταν οι αντιδράσεις στην ομιλία του Κονόρτα και κάποιων άλλων που δεν θυμάμαι καν τα ονόματα τους.

    Τι ήταν τελικά αυτό το συνέδριο στο οποίο κι εσύ κι εγώ συμμετείχαμε υποτίθεται σε διάφορες επιτροπές που δεν συνατήθηκαν σχεδόν ποτέ ουσιαστικά;(Δεν ανοίγω τώρα το θέμα της οργάνωσης του συνεδρίου για το οποίο θα μιλήσω εν καιρώ, αλλά να ξεκαθαρίσω ότι ο Μιχάλης με την εμπειρία του, βοήθησε τα μέγιστα στην καλύτερη οσο το δυνατόν παρουσία της συλλογικής ενότητας).

    Επιστημονικό συνέδριο που κυριαρχεί η «κρατούσα» άποψη που λέει ότι δεν έγινε γενοκτονία αλλά είχαμε και ιμπεριαλιστικό πόλεμο και κρατάει το θέμα για το όποίο υποτίθεται αγωνίζονται οι σύλλογοι και οι ομοσπονδίες τους στο περιθώριο, χαρακτηριζοντας τους ως γραφικούς;

    Και το κοινό των Συλλόγων τι ήθελε σε ένα τέτοιο συνέδριο; Ηταν ενα κοινό που παγιδεύτηκε και νομιμοποιούσε την κρατούσα άποψη ως γλάστρα;

    Μια πρωτότυπη διαδικασία οπου για πρώτη φορά υπήρχαν οι δύο πλευρές που ασχολούνται με τα θέματα αυτά (επιστημονες και σύλλογοι), αφού ο ένας ακουσε τα επιχειρήματα του αλλου, συμφώνησε ή διαφώνησε και έδειξε το δρόμο για το μέλλον;

    Το συνέδριο αυτό είχε ακριβώς την εικονα που περιγράφουν τα κείμενα, οι ερωτήσεις και οι αποσπασματικές όπως τις λες ομιλίες στα βίντεο. Η εικόνα αυτή είναι η πιο αντιπροσωπευτική και καθόλου προκατειλημένη.

    Η προσωπική μου αποψη είναι ότι το πείραμα ΑΠΕΤΥΧΕ γιατί εκτός από σένα, τον Τσιμουρή, τον Καραχρήστο και τον Υιλντιριμ, δεν είδα κανέναν αλλο απο τους επιστήμονες να παρακολουθούν τις συνεδρίες για να ακουσουν τις θέσεις που επικρατούν στην άλλη πλευρά. Και η άλλη πλευρά έθεσε θέματα που για την «επικρατούσα» επιστημονική άποψη κανουν τζιζζζ.

    Προσωπικά δεν θέλω κανένας να μου χαιδέυει, τα αυτιά αλλά όχι και να μας θεωρεί ηλίθιους; Αφού λοιπόν υπερασπίζεσαι και καλα κανεις τον Κονόρτα, τι ακριβώς λένε τα οθωμανικά αρχεία που δεν πάνε οι μελετητές να διαβάσουν (για σας τους ιστορικούς αναφερόταν προφανώς). Είναι απάντηση αυτή απο έναν επιστήμονα ή η επίσημη θέση του υπουργείου εξωτερικών της τουρκίας; Κανείς δεν παραγνωρίζει την επιστημονική επάρκεια κανενός αλλα έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε ότι ακούμε και έχουμε δικαίωμα να διαφωνούμε.

    Τωρα όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, χειραγώγηση κλπ είμαι κι εγώ περίεργος να ακουσω την αποψη σου.

  18. Ο/Η Ανδρέας Ζ. λέει:

    Πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση, που σε βοηθά να ξεκαθαρίσεις το τι γίνεται για τα ζητήματα του μικρασιατικού ελληνισμού.

    Μου κάνει εντύπωση ότι οι επιστήμονες απέφυγαν με κάθε τρόπο τα πλέον σημαντικά σημεία της μικρασιατικής περιπέτειας και ειδικά αυτά που συνιστούν το έγκλημα της γενοκτονίας. Απέδειξαν ότι δεν είναι απλώς συντηρητικοί, αλλά ότι είναι εντελώς αντιδραστικοί. Γιατί πως αλλιώς μπορεί να του ςχαρακτηρίσει κάποιος όταν το ζήτημα αυτό έχει πλέον περάσει στη διεθνή βιβλιογραφία, εκτός από αυτήν της ψωροκώσταινας.

    Διαβάζω σ’ένα περσινό δημοσίευμα του mikrasiatis.gr κάτι που οι επιστήμονες δεν φαίνεται να το πολυπήραν είδηση και ούτε μάλλον τους πολυνοιάζει:

    http://mikrasiatis.gr/?p=5496

    ——–

    Το πρώτο βιβλίο στην αγγλική γλώσσα για τη γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας

    Μελβούρνη,

    Το πρώτο βιβλίο στην αγγλική γλώσσα αποκλειστικά αφιερωμένο στην γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, κυκλοφόρησε στις 19 Μαΐου από τον εκδοτικό οίκο Μέλισσα Ιντερνάσιοναλ, με τον τίτλο Η Γενοκτονία των Οθωμανών Ελλήνων – Μελέτη της Εθνικής εκστρατείας για την εξολόθρευση των Χριστιανών της Μικράς Ασίας (1912-1922) και οι Συνέπειές Της – Ιστορία, Νομοθεσία, Θύμησες.
    Το βιβλίο αντιπροσωπεύει μια συλλογική προσπάθεια να σκιαγραφηθεί, μέσα από εκτενή μελέτη, η προμελετημένη καταστροφή και εξάλειψη της ελληνικής παρουσίας που κάλυπτε για περισσότερες από τρεις χιλιετίες στον τόπο που ιδρύθηκε η μετέπειτα Τουρκική Δημοκρατία. Η γενοκτονία των Οθωμανών Ελλήνων ανήκει σε μια ευρύτερη γκάμα διαδικασιών που χαρακτηρίζουν την περίοδο της μετάβασης από τη Οθωμανική Αυτοκρατορία στην ίδρυση της Δημοκρατίας της Τουρκίας, και που κατά το μεγαλύτερο μέρος τους ήταν κατευθυνόμενες από μια ομάδα εκλεκτών οι οποίοι αποσκοπούσαν στην δημιουργία ενός μοντέρνου, εθνικού κράτους.
    …….Οι συντάκτες αυτού το τόμου, Τ. Χόφμαν, Μ. Μπιόρνλαντ και Β. Μεϊχανετσίδης, υπογραμμίζουν την πρόσφατη απόφαση της Διεθνής Ένωσης Ακαδημαϊκών (στο θέμα της) Γενοκτονίας να αναγνωρίσουν την Ελληνική και Συριακή Γενοκτονία και υποδεικνύουν την ύπαρξη ενός ευρύτερου κύκλου θυμάτων.
    ……….
    Στους δώδεκα με δεκατρείς συνεισφέροντες του βιβλίου συμπεριλαμβάνονται διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί όπως ο Άλφρεντ ντε Ζάγιας, ο διδάκτορας Μάικλ Μπρούνο, οι καθηγητές Χάρι Ψωμιάδης και Ισραήλ Τσάρνι.

  19. Ο/Η mairi kara λέει:

    ΚΥΡΙΟΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΟ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΠΩς Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΡΑΜΠΟΥΡΝΙΩΤΗΣ,ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ MIKRASIATIS.GR.ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΠΣΕ(Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΟΠΣΕ)ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ,ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ!!!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΤΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ Σ… ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ,ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΛΑΜΠΡΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΤΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΦΑΓΕ Η ΟΠΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΡΝΤΕΛΟ(ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ)ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΟΜΠΑΡΣΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ.Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ,ΗΤΑΝ ΒΟΥΡΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ.

  20. Ο/Η mairi kara λέει:

    ΚΥΡΙΕ ΠΑΝΤΕΛΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΑΥΤΟΣ Ο ΙΛΝΤΙΡΙΜ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;KAΘΗΓΗΤΗΣ;ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΩ ΚΑΘΟΛΟΥ.

  21. Ο/Η Georgia Kal λέει:

    Δεν είναι τυχαίο που 90 χρόνια μετά «θυμήθηκαν» να σπιλώσουν τη μνήμη των προγόνων μας!!!!
    Δεν υπάρχει προπαγάνδα που να μην είναι καλά προμελετημένη!
    Κα Μαίρη Καρά, όντως ήταν τυχεροί που ο άντρας σας δεν ήταν εκεί!!!!

  22. θα σας πω εγω τι ηταν ο ιμινλτεριν πως τονε λενε,ηταν ενας ιστορικος παπαρας,μαζι με αλλον εναν παπαρα,που προσπαθουσε να μας εξισωσει τις ανταλλαγες πληθυσμων!
    αφου φυσικα αυτοι πηγανε προσκεκλημενοι και με χρηματα!!!!!!!!!για τα λεφτα οπσε και τετοια δεν ξερω και δε με ενδιαφερουν τετοια αδρανη σωματεια,ομοσπονδιες,οπως θελετε πειτε το.
    τωρα για τον προεδρο της οπσε.ειναι οντως καππαδοκης,και εκανε το παγωνι,αφου προερχεται απο ενα δειλο,οπως το καταντησαν οοοοοοοοολοι μαζι,προεδρειο της οπσε.πιστευω οτι αν ηταν εκει ο λαγοδημος θα τους ειχε πεταξει καρεκλα στο κεφαλι.για αυτο ειμαι σιγουρος.αυτοι εκαναν τις κοτες και οταν εγινε το θεμα με εμενα που ειδατε στο βιντεο,ουδε μια ανακοινωση εβγαλε η οπσε για το συνεδριο.να μιλησει για την καππαδοκια η να πει τη γνωμη της για το συνεδριο για να δουμε πως το ειδανε και αυτοι.ειναι κομπαρσοι,προσωπικη μου γνωμη και τη γραφω.μην ασχολειστε,δεν αξιζει.αυτη η ομοσπονδια ειναι καμμενη.το λενε ανθρωποι αγωνιστες,που ερευνανε χρονια τον μικρασιατικο ελληνισμο.οι εκπροσωποι αρχικοτες απο τις ομοσπονδιες στειλανε αντιπροσωπους!!!!!!!!!!!αν τους καλουσε ο κωστακης και ο γιωργακης θα κανανε τουμπες για να μη γραψω τιποτα αλλο.και αυτοι φυσικα δεν αναλαμβανουν ευθηνες διοτι αυτοι πιστευωουν οτι΄΄του χεστη η μανα ποτε δεν εκλαψ娴.η καππαδοκια μαρτυραει απο τα πρωτα χρονια του Χριστου και επειδη δε χωρουσαν ολοι στα ΤΡΑΙΝΑ που ειπε ο κυριος ΚΟΝΙΟΡΔΟΣ,οι καππαδοκες πεθαιναν απο τον ποδαροδρομο στα βουνα της μανας Μικρασιας,ρωτηστε τα αρχεια του Πατριαρχειου να δειτε ποσοι ηταν μεχρι το 14 και ποσοι ηρθαν ζωντανοι.συνεδριο ειδαμε εκτος απο αυτα τα αποβρασματα και πολυ καλους ιστορικους και μαθαμε πολυ ομορφα πραγματα.ειδαμε δηλαδη τους πληρωμενους ρουφιανους και τους εραστες της μικρασιας που ευτυχως μας ειπαν ομορφα πραγματα.γραφτε τους εκει που ξερετε.κοιταμε μπροστα και δεν ασχολουμαστε με παπαρες.ο καθενας τον αγωνα του στο συλλογο του και ολα θα πανε καλα.ερχεται και κατι πολυ δυνατο και ελπιδοφορο για τον μικρασιατικο ελληνισμο.μην ασχολειστε μαζι τους αλλο.τι συνεδριο περασε.ηταν καλο που εγινε,ηταν καλο που ειδαμε τι και πως και βαζουμε στοχους τη μνημη μας με εργα και στο δρομο,οχι με λογια και παπαριες.οι συλλογοι και τα Δ.Σ. φαινονται απο τα μελη τους και απο το εργο τους.οχι απο τα τσιπουρα.και να ειστε σιγουρη οτι την επομενη φορα οποιος προσβαλλει τους βασανισμενους προγονους μου.δε θα σεβαστω κανεναν εκει μεσα και θα τον κανω απο το ξυλο να κλαιει σα γουρουνι.εχετε ακουσει γουρουνι να κλαιει??????και δε θα ειμαι και μονος αυτη τη φορα.θα τους βαρανε 100 ατομα μαζι.αρκετα με αυτη την ιστορια της γενοκτονιας μας.
    Αρκετα γενικα με τους χεστες ολους.

  23. αυτο που λεω για τις ομοσπονδιες φυσικα δεν αφορα την οπσε,διοτι η οπσε και η προεδρος των σωματειων της θρακης ηρθαν.αφορα τις υπολοιπες ομοσπονδιες.τα κομματοσκυλα του κερατα δηλαδη.και να πω σε αυτους,οτι η μικρασια προυπηρχε των κομματων.ενας μικρασιατης πρεπει πανω απο ολα να ειναι μικρασιατης και μετα ολα τα αλλα.

  24. Ο/Η admin λέει:

    Καλησπέρα
    Να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα για να μην υπαρχουν παρεξηγήσεις.
    Το Συνέδριο αυτό καταρχήν καλώς έγινε παρά τα όσα συνέβησαν και αναφέραμε παραπάνω.

    Επειδή έγινε αναφορά στην ΟΠΣΕ, είναι γνωστό ότι μέχρι πρόσφατα που παραιτήθηκε ο πρώην πρόεδρος πια Λαγοδήμος, αποτελούσαμε το κόκκινο πανί και πολεμηθήκαμε άγρια τόσο προσωπικά όσο και ως Δίκτυο Μικρασιάτης, γιατι απλά ασκούσαμε κριτική στην Ομοσπονδία για το ανύπαρκτο έργο της.

    Απο την πρώτη στιγμή (και σας θυμίζω σχετικό άρθρο http://mikrasiatis.gr/?p=6331)όμως υποστηρίζαμε ότι η ΟΠΣΕ είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να την αφήσουμε στην τύχη της και πως θα παλεψουμε για μια ισχυρή Ομοσπονδία.

    Αυτή την ώρα νέος πρόεδρος της ΟΠΣΕ είναι ο Αντώνης Οραήλογλου. Αντιπρόεδρος της είναι ο Σ.Ισόπουλος ο οποίος είναι μετριοπαθής άνθρωπος και ανοικτό μυαλό. Και οι δύο φαίνεται ότι θέλουν να αλλάξουν την μέχρι σήμερα εικόνα της Ομοσπονδίας και σε αυτή την κατευθυνση θα μας βρουν συμμάχους.

    Η αλλαγή εικόνας και στρατηγικής της ομοσπονδίας είναι επιβεβλημένη ώστε να μην παρατηρηθούν και στο μέλλον αντίστοιχα φαινόμενα σπασμωδικής αντίδρασης σε θέματα που βάλλουν κατά του Μικρασιατικού Ελληνισμού γενικότερα.

    Για το θέμα αυτό δλδ του μέλλοντος της Ομοσπονδίας θα επανέλθω με σχετικό άρθρο.

  25. Ο/Η admin λέει:

    Τα επικριτικά σχόλια και ιδιαίτερα τα τελευταία από την αναγνώστρια μας κα ΜΑΙΡΗ ΚΑΡΑ στο άρθρο μας για τα όσα έγιναν στο Συνέδριο της Καισαριανής προκάλεσαν για πρώτη φορά της αντίδραση της Ομοσπονδίας Προσφυγικών Σωματείων Ελλάδας (ΟΠΣΕ) με επιστολή που λάβαμε από το νέο πρόεδρο της Αντώνη Οραήλογλου.

    Η άποψη μας είναι ότι γνωρίζουμε πια όλοι τις αδυναμίες και τις παραλείψεις Συλλόγων και Ομοσπονδιών αλλά επιβάλλεται να κάνουμε το επόμενο βήμα με τη συνένωση όλων των δυνάμεων και τελικό στόχο μια ισχυρή Ομοσπονδία.

    Ακολουθεί η επιστολή:

    Αγαπητέ κ. Παντέλα,

    Μετά το πλήρες ρεπορτάζ του Συνεδρίου της Καισαριανής που καλύψατε, διάβασα στην ιστοσελίδα mikrasiatis.gr και ορισμένα σχόλια διαφόρων πολιτών.

    Μεταξύ άλλων, αναφέρεται «τι χρήματα έφαγε η ΟΠΣΕ» και σας καλούν να κάνετε ρεπορτάζ. Σας παρακαλούμε πολύ και εμείς να κάνετε το ρεπορτάζ, αλλά παράλληλα, ζητούμε από τη συντάκτη του κειμένου να δημοσιοποιήσει ότι στοιχεία διαθέτει. Αν, πραγματικά, υπάρχουν θα τα διαβιβάσουμε αμέσως στην εισαγγελική αρχή. Αν όχι, θα αντιληφθούμε ότι πρόκειται για συκοφαντίες.

    Αναφέρεται επίσης ότι απομακρύνονται …από τη δήθεν ομοσπονδία (προφανώς εννοεί την ΟΠΣΕ) τέτοια λαμπρά μυαλά. Παρακαλώ να δοθούν διευκρινήσεις ποια ήταν τα άτομα αυτά, πότε και πως απομακρύνθηκαν από την ΟΠΣΕ.

    Όσον αφορά στις αντιδράσεις της ΟΠΣΕ για τα όσα ειπώθηκαν στο συνέδριο, διευκρινίζουμε ότι την ΟΠΣΕ εκπροσώπησε στο συνέδριο αυτό, ο αντιπρόεδρος της κ. Σπύρος Ισόπουλος, Μικρασιάτης με πολυετή παρουσία και προσφορά, αλλά και τεράστια πείρα, ο οποίος παρακολούθησε το συνέδριο όλες τις ημέρες, έκανε παρεμβάσεις όπου έκρινε ότι έπρεπε να γίνουν και εξέφρασε τις θέσεις της Ομοσπονδίας σε όλα τα ζητήματα και ιδιαίτερα στα εθνικά θέματα, που χρήζουν λεπτών, υπεύθυνων και προσεκτικών χειρισμών.

    Με εκτίμηση

    Αντώνης Οραήλογλου

    Πρόεδρος της ΟΠΣΕ

  26. Ο/Η Γεωργία λέει:

    Γιά μέρες εἶχα βρεθεῖ ἐκτός διαδικτύου. Εὐχαριστῶ πολύ γιά τήν κάλυψη τοῦ συνεδρίου καί εὔχομαι νά βρεθοῦν καί ἄλλοι πού νά μποροῦν νά βοηθήσουν σέ τέτοιες έκδηλώσεις. Τά ἀποσπάσματα πού ἀνέβασε τό mikrasiatis.gr νομίζω ὅτι ἀποτελοῦν ἔνα καλό ἀντιπροσωπευτικό δεῖγμα. Γενικῶς μοῦ θύμισε τό ἀντίστοιχο συνέδριο πού λίγες μέρες πρίν ὀργανώθηκε στήν Καλαμαριά Θεσσαλονίκης ἀπό τό Ἱστορικό Ἀρχεῖο Προσφυγικοῦ Ἑλληνισμοῦ στίς 23-25/11/12, τό ὁποῖο ἐπείσης ἐν μέρει μόνο μπόρεσα να παρακολουθήσω.
    Αὐτά πού ἀποκομίζει κανείς ἀπό τέτοια συνέδρια εἶναι πολλά. Ὑπάρχει κατ’ἀρχήν ἡ «καλή πρόθεση» νά συνευρεθοῦν στόν ἴδιο χῶρο ἐπιστήμονες καί σύλλογοι καί νά συζητήσουν τίς ἐμπειρίες τους. Κάτι τέτοιο ὅμως στήν πράξη δέν ἔγινε οὔτε ἐδῶ οὔτε στήν Καισαριανή. Οἱ λόγοι ἦταν κατ’ἀρχήν ὀργανωτικοί, κατά δεύτερον ἔλλειψης παρουσίας συλλόγων, κατά τρίτων ἄμεσης ἀποχώρησης τῶν ὁμιλητῶν μετά τήν ὁμιλία τους καί λοιπά. Καί πολλά ἄλλα συνέβησαν κι ἐδῶ πού θά μποροῦσε -καί πρέπει- κανείς νά σχολιάσει.
    Θά ἦταν ἴσως καλό γενικά νά ἀνοίξει ὁ mikrasiatis ἕνα χῶρο συζήτησης γιά τά συνέδρια αὐτά.
    Εὔχομαι σέ ὅλους, ἀπογόνους Προσφύγων καί μή, ἐλπιδοφόρο καί δημιουργικό τό 2013, μεστό λόγων καί ἔργων πού νά φωτίζουν τό προσφυγικό παρελθόν μας καί ὄχι νά τό συγκαλύπτουν ἤ νά τό διαστρεβλώνουν.

    Γεωργία Χριστοδούλου
    Ένωση Συλλαίων
    Θεσσαλονίκη

  27. Ο/Η mairi kara λέει:

    ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΟΠΣΕ,ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΙΑ.ΟΠΟΤΕ ΜΗ ΡΩΤΑΤΕ ΕΜΑΣ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ,ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ ΜΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΗΔΗ ΕΝΑ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ.ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΙΔΡΥΣΑΝ ΤΗΝ ΟΠΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΑΝ…ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΧΤΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙΣ;ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ,ΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΛΟΓΩΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΡΕΠΟΥΣΙΚΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΑΔΡΑΝΕΙΑ.Η ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΙΚΡΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΝΗΜΗ!ΔΙΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ,ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΕΝΙΚΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΑΓΜΑ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΠΠΑΔΟΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ,ΜΙΛΗΣΑΝ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΑΛΑΤΣΑΤΙΑΝΟΙ,ΜΑΣΤΡΟΣΤΑΜΑΤΗ,ΚΑΛΥΒΑΣ,ΚΑΡΑΜΠΟΥΡΝΙΩΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΛΕΣΒΟΥ!ΙΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ;ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΕΣΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΝΗΜΗ.

  28. Έλαβα ένα ερώτημα σε σχόλιο στο μπλογκ μου, που σχετίζεται με αυτήν εδώ τη συζήτηση στο: http://kars1918.wordpress.com/2012/11/21/kalamaria/

    Καταθέτω για ενημέρωσή σας το σχόλιο και την απάντησή μου:
    ——————–
    apogonos on 28/12/2012

    Κύριε Αγτζίδη γειά σας.

    Θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση και να σας καταθέσω μια ενημερώση.

    Α) Γιατί δεν πήρατε μέρος στο Συνέδριο της Καισαριανής (http://mikrasiatis.gr/?p=11210) όπου περιμέναμε να ακούσουμε επιτέλους όλες τις απόψεις επί του μικρασιατικού ζητήματος

    ………………….

    Απάντηση

    Βλάσης Αγτζίδης on 31/12/2012

    A) Δεν έλαβα μέρος γιατί δεν κλήθηκα από τους οργανωτές. Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Βαρλάς, προσπάθησε να υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή εκπροσώπηση των διαφόρων ερμηνευτικών σχολών αλλά -απ’ότι μπόρεσα να καταλάβω- δεν κατάφερε να πείσει και τους υπόλοιπους της”επιστημονικής επιτροπής” οπότε για τα ζητήματα που ενοχλούν, όπως ο χαρακτηρισμός των εθνικών εκκαθαρίσεων που διέπραξε ο τουρκικός εθνικισμός ως Γενοκτονία, κλήθηκαν επιστήμονες που ανήκουν στο χώρο της Άρνησης του Ιστορικού Γεγονότος.
    ……………

    —————————————

    Όσοι θέλουν να πληροφορηθούν για τη μεγάλη ιδεολογική σύγκρουση που υπάρχει στους κόλπους της κοινότητας των ιστορικών (και όχι μόνο), ας διαβάσουν το κείμενό μου:

    «Η γενοκτονία και η άρνησή της»

    http://kars1918.wordpress.com/2011/05/27/genocide/

  29. Κυριες και κυριοι,ειχα κι εγω πολλες μερες να μπω να διαβασω.Ειναι η πρωτη φορα που γραφω εδω διοτι βλεπω μια κινητικοτητα γενικα εδω και 5 χρονια σε οτι αφορα τον Μικρασιατικο Ελληνισμο και αυτο ειναι ευλογια!Δεν ανοικω σε κανενα σωματειο,μεχρι στιγμης,αλλα εχω βρεθει σε εκδηλωσεις του συλλογου Μικρασιατων στο Χαλανδρι και στα Μελλισια.Οπως επεισης βρεθηκα και σε μια διαμαρτυρια των σωματειων αυτων στον τηλεοπτικο σταθμο Αντεννα.Πηρα θαρρος οταν ειδα τοσα νεα παιδια μαζεμενα να κρατανε ενα πανι και να γραφουν»1.500.000 ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ,ΕΝΩ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΩΝΩΝ ΜΑΣ»αν δεν κανω λαθος,μαζι με αλλο ενα οπου εγραφε,»ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΗ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΜΝΗΣΙΑ».Το ερωτημα μου ειναι το εξης.Αν στο συνεδριο μιλησε κανεις απο τα πανελ
    1.για την Τουρκοποιηση της τηλεορασης
    2.για τον λογο που ξαφνικα ο σουλειμαν εγινε μεγαλοπρεπης΄
    3.και αν ασχοληται καθολου η ομοσπονδια των Ποντιων και Μικρασιατων με αυτο το τοσο σοβαρο θεμα που δεν το εχει καταλαβει πολυς κοσμος.
    Απορρω πως ο Ελληνικος πληθυσμος που στην ουσια αποτελειται το 60% απο Μικρασιατες προσφυγες,αφηνει τετοια πραγματα στην Πατριδα μας.
    Θα προτεινω λοιπον το site mikrasiatis.gr,να κανει μια ερευνα πως αφησανε τα Λατινοαμερικανικα σιριαλ και επιασαν τα Τουρκικα χωρις να τα ,ΜΕΤΑΓΛΩΤΙΖΟΥΝ.

    Κωνσταντινος Λιμακος
    Μικρασιατης 3ης γενιας.

  30. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Kυριε Αγτζιδη ολοι ειχαμε την ιδια απορια,πως ειναι δυνατον να μη σας καλεσαν εσας σε ενα συνεδριο 90 ετων.Αυτ οπου μας λετε για τους αρνητες,που το καταλαβε και ο κοσμος ειναι κατι πολυ σοβαρο .Προκειται περι προδοσιας καθαρα.Ντροπη τους.Μαλλον ηρθε η ωρα οι κυριοι να μας γνωρισουν και απο την αναποδη.Αγτζιση μπραβο για το θαρρος σου!Μη σταματας με τιποτα.πολεμα τα κ. αυτα και εμεις οι πολλοι ειμαστε μαζι σου σε οτι κανεις.Μας προσβαλλουν τους νεκρους μας και θα πληρωσουν ολοι.Εσυ ΟΠΣΕ κοιμησου τον υπνο του δικαιου.Εδω ο κοσμος χανεται και το μ**** χτενιζεται.

  31. Ο/Η apogonos λέει:

    H απάντηση του κ. Αγτζίδη στην ερώτησή μου δείχνει το τι πραγματικά έγινε στο παρασκήνιο. Το κείμενο που μας πρότεινε για τη «γενοκτονία και την άρνησή της» είναι εκπληκτικό.

    Διαβάστε το και θα καταλάβετε όλοι το τι συμβαίνει στον κόσμο έξω από τον μικροχώρο των συλλόγων μας.

    Επίσης θα ήθελα να πω στο συμπατριώτη μου από τις «Ρίζες» να μην μιλάμε περί «προδοσίας» και άλλων τέτοιων βαριών χαρακτηρισμών που δεν βγάζουν πουθενά. Και αυτό γιατί υπάρχουν πολλές διαφορετικές απόψεις που πρέπει να πάρουμε υπόψη μας.

    Ας μην ξεχνάμε ότι ζούμε στην Ελλάδα όπου μέχρι σήμερα οι ελίτ αυτού του κράτους λεηλατούν την ανταλλάξιμη περιουσία μας και μόλις πρόσφατα ο Άρειος Πάγος απάλλαξε τους ενόχους της Μικρασιατικής Κατστροφής από κάθε κατηγορία. Μια απαλλαγή που έχει τεράστια σημασία για μας, εφόσον οι απόγονοι των ενόχων συνεχίζουν την ίδια ένοχη πολιτική των προγόνων τους και μας φτύνουν κατάμουτρα. Πόσοι από μας αντιδράσαμε σ” αυτή την μεγάλη ύβρι που δεχτήκαμε;

    Ας προσπαθήσουμε να είμαστε ψύχραιμοι και αποτελεσματικοί. Να ξεκαθαρίσουμε με τις ασάφειες και να κατανοήσουμε όλα όσα μας ενώνουν μεταξύ μας, αλλά και όλα όσα μας χωρίζουν από διάφορα κέντρα κάθε χρώματος και υπόστασης.

  32. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Αγαπητε μου φιλε συμφωνουμε με οσα ειπες.Αυτο φαινεται και απο τις θεσεις που παιρνουμε πανω στο θεμα.Επιμενουμε ομως οτι ειναι εσχατη προδοσια,Ελληνες ιστορικοι(Ο Θεος να τους κανει ιστορικους),να κανουν τετοια προπαγανδα εις βαρος νεκρων και μιας ολοκληρης Γενοκτονιας,εις βαρος ενος ελληνισμου που πολεμουσε κατακτητες μεχρι και τις μερες μας για να πινουν αυτοι μπυρες και να γυριζουν ελευθεροι τα συνεδρια.Ειναι προδοτες και ηρθε η ωρα να πληρωσουν.Φυσικα καλα να παθουμε οταν αφηνουμε τοσα χρονια σε αδρανεις ομοσπονδιες του τσιπουρου και της σφαλιαρας τετοια σοβαρα ιστορικα και διδακτικα θεματα.Επειδη οι μικρασιατες δεν ηταν ποτε καρπαζοεισπρακτορες και εγιναν,η οψη του νομισματος γυριζει.Εχει γυρισει απλα δεν εχουν καταλαβει αυτοι οι τυποι τι ενοουμε τοσο καιρο.Θα δουνε συντομα…παρα πολυ συντομα….

  33. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Kαι κατι αλλο…Αυτη η σιωπη μετα απο τετοιες αποκαλυψεις και τετοιες προσβολες μερικων δευτεροβαθμιων οργανων δεν σας βαζει σε προβληματισμο?εδω μιλαμε για οργανωμενο εγκλημα μνημης κατα ενος αφανισμου του μικρασιατικου λαου.Μια ομοσπονδια η ιστορια τη χρειαζεται κατι τετοιες στιγμες,να δειξει το αναστημα της,να γινει πατριαρχης,ασπιδα μνημης και οχι κοτα λυρατη.ειναι συνενοχοι και συνομοτες.το ξεραμε οτι ειναι αδρανεις και τεμπελιδες, αλλα οχι και προδοτες.
    Με τον όρο προδοσία, εκ του ρήματος προδίδω, χαρακτηρίζεται γενικότερα η οποιαδήποτε αθέτηση υποχρεώσεων έναντι διαπιστευμένων μέσα σε μια σχέση κοινωνική, μεταξύ ατόμων, ή οργανώσεων, ή μεταξύ και αυτών τούτων, ατόμων και οργανώσεων, ή ακόμα και σε διεθνείς σχέσεις, μεταξύ κυβερνήσεων συμμάχων χωρών, π.χ. προδοσία φίλων, συνεταίρων, σωματείων, συμβαλλομένων εταιρειών, ή μελών ή υπαλλήλων μετ΄ αυτών κ.λπ..

    Κύρια αιτία μιας τέτοιας εκδήλωσης είναι η ηθική κατωτερότητα που μπορεί να οφείλεται σε βαθύτερα αίτια ψυχολογικής σύγκρουσης και που μπορεί να προβάλλεται, κατά τον δράστη, είτε ως εκδίκηση, είτε για διάφορους άλλους ιδιοτελείς σκοπούς π.χ. η «προδοσία του Ιούδα» για «τριάκοντα αργύρια».

  34. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Φιλε ADMIN,εγραψες πριν,οτι το νεο προεδριο θελει να αλλαξει την οψη και να παρει συμμαχους.με αυτη την αδρανεια σε ενα τοσο σοβαρο θεμα οι μοναδικοι συμμαχοι που θα παρει θα ειναι απο το Σχιστο που γινεται το παζαρι καθε Κυριακη και απο οπου αλλου υπαρχουν ορνιθοτροφεια.Το αναστημα θελει θαρρος,θρασος,μικρασιατισμο,υπερηφανια καταγωγης και κυριως ΤΙΜΗ.

  35. Ο/Η Νέκυιας λέει:

    Φίλε απ” τις «Ρίζες», πάνω απ’όλα χρειάζετε νους και γνώση. Καθώς και ενότητα!

    Όλα τα άλλα που αναφέρεις είναι χρήσιμα για να υλοποιήσεις ένα στόχο, αλλά χωρίς τη γνώση και χωρίς της σωφροσύνη και κυρίως χωρίς την ολοκληρωτική ενότητα και αλληλεγγύη του προσφυγικού χώρου… την «έχουμε βάψει από χέρι»!

  36. Ο/Η Νέκυιας λέει:

    Eπίσης καλέ μας φίλε απ’τις «Ρίζες»σκέψου ότι μήπως τώρα -δεδομένου του κενού που δημιουργήθηκε στην κορυφή της ΟΠΣΕ- ήρθε η ώρανα γίνει το ποιοτικό άλμα. Να δημιουργηθεί μια ομοσπονδία που να αξίζει στο ιστορικο φορτίο που κουβαλά;

    Η γνώμη είνια ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να δημιουργηθεί μια σωστή ομοσπονδία. Όμως για κάτι τέτοιο απαιτείται συντροφικότητα, αποφασιστικότητα και έλλειψη φανατισμού.

  37. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Φιλε μου Νεκυια,αυτο που λες θα ηταν ευχης εργο,αλλα μη ξεχνας οτι μιλαμε για ατομα που μερικοι εχουν 100.000.000 συλλογους και ψηφιζουν για 1.000.000 ατομα.εδω θα ειμαστε και θα δειτε οτι μετα τις εκλογες θα ειναι τα ιδια ατομα με ολα αυτα τα αδρανη χρονια.εμεις θα ξαναβγαλουεμ τοτε ανακοινωση και θα δειτε οτι θα γελαει ο κοσμος.τοσα χρονια δηλαδη γιατι δεν αλλαζε κατι?30 ατομα ητνα ολα κι ολα.μηπως αυτι τελικα προσπαθουσαν σε αυτο που τους παρατησανε οι παλαιοι?γιατι και αυτοι ειναι δειλοι.μη νομιζεις οτι αυτοι ειναι οι αδικημενοι της υποθεσης.αυτοι που εμειναν εξω και δεν ξανασχοληθηκαν ειναιθ περισσοτερο δειλοι απο αυτους που ηταν μεσα.οι νεοι δεν τους εμπιστευονται γιατι μεγαλωσαν χωρις να ακουγετε που θενα αυτη η ομοσπονδια.και φταινε και οι παλαιοι που δεν πατησαν ποδι αλλα και αυτοι που ειναι τωρα και θα κανουν δηθεν το μεγαλο βημα με το ιδιο παππουτσι.αφου το παπουτσι δεν αλλαζει,πως να το κανουμε.εδω θα ειμαστε και θα δειτε.καλα που υπαρχει η παμποντιακη ομοσπονδια και γεμισε το σταδιο καιζωντανεψε η προσφυγια.οσο για τον φανατισμο,μακαρι οι κυριοι εκπροσωποι των σωματειων να τον ειχαν την ωρα που ο ΚΟΝΙΟΡΔΟΣ ελεγε αυτα για τους προγονους τους.αυτ λειπει,απο ποτε η συνειδηση εγινε φανατισμος?ε τοτε εμεις ειμαστε ενα FANATIC CLUB ΚΑΙ ΟΠΟΙΟς ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΛΛΥΘΕΙ,ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ,ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΕΡΑ,ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΣ.οσο για την αποφασιστηκοτητα φιλε Νεκυια δεν το σχολιαζω,μεχρι να σηκωσουνε το ενα ποδι βρωμαει το αλλο.εμεις δε λειτουργουμε ετσι στο συλλογο μας.ποτε δε λειτουργουσαμε ετσι.

  38. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Kαι κατι αλλο αλλο φιλε Νεκιυα.εγραψε πριν οτιτέτοιο απαιτείται συντροφικότητα, αποφασιστικότητα και έλλειψη φανατισμού.φιλε μου διαφωνουμε.καταλαβαινω τον ενωτικο χαρακτηρα της γραφης σου και μακαρι ν αηταν ετισ τα σωματεια.αλλα αυτη η θεση δε θελει αυτα.θελει ανθρωπους που απο τη μεση και κατω να ειναι 300 κιλα και να ξερουν να μπουν προστατες μπροστα στη μνημη και οχι να κοιτανε ποιος προεδρος ςομοσπονδιας τον εχει μακρυτερο,γιατι μεκρυτερο δεν τον εχει κανενας τους.

  39. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Eφτασε ο μικρασιατικος κοσμος να χαιρεται που μαζευτηκαν οι ποντιοι και γεμισαν το σταδιο.το μπασκετ ομως ετσι?οχι του ποδοσφαιρου.που με τις κλοπες απο ΤΑΠΑΠ και ανταλαγες περιουσιων επρεπε να καιγεται το συνταγμα εδω και χρονια.το ξαναλεμε σε αυτους τους δειλους.προσοχη,το τσιπουρο βαραει στο κεφαλι.και μια ερωτηση χαζη.
    οσοι πηγαινουμε στην ΑΕΚ απο παιδακια εχουμε την ιδια απορρια.
    ποσες φορες οι προσφτγες δεν γεμισαν το γηπεδο με 80.000 κοσμο και αθηνα και θεσσαλονικη φωναζοντας συνθηματα για τη Μικρασια και την προσφυγια???????????καποιος πρεπει αυτον τον κοσμο που αποτελειται απο νοικοκυραιους,επιστημονες,μπεκριδες,λπουσιους,φτωχους,πρωιν φυλακισμενους,ιερεις,δασκαλους,καθηγητες,αστυνομικους κ.τ.λ. να τον κανει να ερθει στα σωματεια και να συστραταυθει.Χαζο?για εσας ολους ισως.για εμας πολυ σοβαρο και στοχος ζωης.Ο Μικρασιατικος ελληνισμος ειναι ενα ενεργο ηφαιστειο που αν το προσεξετε θα σκασει και θα τους καψει ολους οσυς εφαγαν τα λεφτα των προσφυγων ή προσβαλλουν τη μνημη της Γενοκτονιας τους.δεν μπορει ια ομαδα ποδοσφαιρου να βγαζει τον κοσμο απο το σπιτι του στο ονομα της προσφυγιας και να μη μπορουν οι πολιτιστικοι συλλογοι.ειναι προβλημα αυτο,κοινωνικο.σας κουρασα σημερα.δεν πειραζει.

  40. Ο/Η Πόντιος λέει:

    @ Rizes

    Γράφεις: «καλα που υπαρχει η παμποντιακη ομοσπονδια».

    Όμως, ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.

    Το διοικητικό συμβούλιο της Παμποντιακής Ομοσπονδίας είναι πολύ χειρότερο από αυτό της ΟΠΣΕ. Είναι για κλάματα και για χορούς. Τα μεγάλα ζητήματα του προσφυγικού ελληνισμού τα έχει εγκαταλείψει τελείως και προωθεί τον τοποκισμό.

    Αποκαλυπτικό για τα όσα γίνονται πίσω από την κουρτίνα και δεν τα παίρνει είδηση ο κόσμος, είναι το εξής κείμενο: «Τα λουλούδια της ερήμου (ή: περί αξιοθρήνητης ΠΟΕ και εξαιρετικών… εξαιρέσεων)»

    http://pontosandaristera.wordpress.com/2012/12/26/poe-3/

    Έχει δίκιο ο Νέκυιας όταν γράφει:

    «πάνω απ’όλα χρειάζετε νους και γνώση. Καθώς και ενότητα!
    ……..χωρίς τη γνώση και χωρίς της σωφροσύνη και κυρίως χωρίς την ολοκληρωτική ενότητα και αλληλεγγύη του προσφυγικού χώρου…»

    Ίσως τώρα είναι ευκαιρία να ανασυγκροτηθεί ιδεολογικά καιοργαντικά ο προσφυγικός χώρος χωρίς εθνικοτοπικούς περιωρισμούς και εγωισμούς.

    Όσοι συμβάλλουν σ” αυτή την κατεύθυνση θα τους γράψει η ιστορία. Ειδάλλως είμαστε καταδικασμένοι
    -να σερνόμαστε πίσω από τις εξελίξεις,
    -να κλαίμε για την ανταλλάξιμη περιουσία μας, να σκυλοβριζουμε το σύστημα όταν μας προσβάλλει με τον τρόπο του Άρειου Πάγου αλλά και με αυτό του συνεδρίου της Καισαριανής,
    -να αγανακτούμε γιατί οι νεοναζί εκμεταλλεύονται το προσφυγικό ζήτημα ενώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους εχθρούς του μικρασιατικού ελληνισμού.

    Κάτι πρέπει να κάνουμε ώστε να λειτουργήσουμε συλλογικά και υπεύθυνα.

  41. Ο/Η Πόντιος λέει:

    Nα και άλλο ένα ένα επίσης αποκαλυπτικό:

    -Πόντιοι: “σκυλί που γαυγίζει ΔΕΝ δαγκώνει”…

    http://pontosandaristera.wordpress.com/2011/06/13/pontian_dog/

  42. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Φιλε Ποντιε,εμεις μιλησαμε περι Ολυμπιακου Σταδιου,που οπως και να εχει ετρεξαν,βρηκαν χορηγους,εστω και αν τα λεφτα τα εδωσε ενας συγκεκριμενος,το θεμα ειναι οτι τον εκαναν και εδωσε,διαφημησαν τον Ποντο,ηταν ολα τα καναλια εκει και εδειξαν κατι.και μη ξεχνας οτι οταν διοργανωσε πορεια στη Θεσσαλονικη και στην Αθηνα εγινε χαμος.Για βαλε καμια αλλη ομοσπονδια να το κανει.δε γεμιζουνε ταξι ουτε με τον ταξιτζη.εκαναν μια πρωτοποριακη εκδηλωση για τα 90 χρονια.Τωρα για τα αλλα θεματα δεν εχω ιδεα και δε με ενδιαφερει γιατι οι Ποντιοι θεωρουν οτι δεν ειναι μικρασιατες κακως φυσικα αλλα ετσι θελουν να λενε.ξεχωριζουν το γενος των ελληνων απο ποντιους και μικρασιατες.ετσι οχι μονο τη Γενοκτονια τους δε θα καταφερουν να αναγνωρισει ο κοσμος,αλλα θα απαξιωσουν και ολο τον υπολοιπο σφαγιασμενο μικρασιατικο ελληνισμο.δε θα ερθει ποτε η ομονοια των σωματειων και η συνεργασια.θα ειχε γινει χρονια τωρα.και αφου δνε εγινε τοτε,που ζουσαν οι προσφυγες,δε θα γινει ποτε.

  43. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Και επειδη εγινε λυσσα το θεμα με τις ομοσπονδιες και την ενωση που θελεουν οοοοοολοι αλλα ποτε δεν γινεται,να πιασετε τους προεδρος και να τους δειξετε αυτο το κομματι απο την ορθοδοξια μηπως τους βαλει σε σκεψεις
    – Σε τι διαφέρει, Γέροντα, ο εγωιστής από τον υπερήφανο;
    - Ο εγωιστής έχει θέλημα, πείσμα, ενώ ο υπερήφανος μπορεί να μην έχη ούτε θέλημα ούτε πείσμα. Ας πούμε ένα παράδειγμα: Στην εκκλησία προσκυνάτε τις εικόνες με μία σειρά∙ η καθεμία ξέρει την σειρά της. Μια αδελφή, αν έχη εγωισμό και της πάρη κάποια άλλη την σειρά, θα κατεβάση τα μούτρα και μπορεί να μην πάη ούτε να προσκυνήση. «Αφού προσκύνησε εκείνη πριν από μένα, θα πη, δεν πάω να προσκυνήσω». Ενώ, αν δεν έχη υπερηφάνεια, πάλι θα πειραχθή, αλλά δεν θα αντιδράση έτσι∙ μπορεί μάλιστα να πη και στις επόμενες, δήθεν με ευγένεια: «Περάστε! πέρνα κι εσύ, πέρνα κι εσύ!».
    - Τι να κάνω, Γέροντα, όταν πληγώνεται ο εγωισμός μου;
    - Όταν πληγώνεται ο εγωισμός σου, μην τον περιθάλπης∙ άφησέ τον να πεθάνη. Αν πεθάνη ο εγωισμός σου, θα αναστηθή η ψυχή σου.
    - Και πώς πεθαίνει, Γέροντα, ο εγωισμός;
    - Πρέπει να θάψουμε το εγώ μας, να σαπίση και να γίνη κοπριά, για να αναπτυχθή η ταπείνωση και η αγάπη.

  44. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Εγωισμός, το αναρχικό παιδί της υπερηφανείας

    - Γέροντα, άλλο πάθος είναι η υπερηφάνεια και άλλο ο εγωισμός;
    - Η υπερηφάνεια, ο εγωισμός , η κενοδοξία κ.λπ., εκτός από την έπαρση που είναι εωσφορικός βαθμός, είναι το ίδιο πάθος με μικρές διαφορές και διαβαθμίσεις.
    Ο εγωισμός είναι το αναρχικό παιδί της υπερηφανείας∙ δεν το βάζει κάτω, επιμένει. Όπως όμως τα δένδρα που δεν λυγίζουν, σπάζουν τελικά από τον αέρα, έτσι και ο άνθρωπος που έχει εγωισμό, επειδή δεν κάμπτεται, σπάζει τελικά τα μούτρα του. Μεγάλο κακό ο εγωισμός! Ενώ και ανάπαυση δεν έχει ο εγωιστής, πάλι επιμένει! Δεν βλέπεις, ο Άρειος; Όταν η μητέρα του τού είπε: «καλά, τόσοι λένε ότι σφάλλεις∙ δεν το καταλαβαίνεις;», «ναι, το ξέρω, της απάντησε, αλλά πώς να υποταχθώ σ’ αυτούς;». Ο εγωισμός του δεν τον άφηνε να παραδεχθή το λάθος του.
    - Και δεν τον απασχολούσε, Γέροντα, που είχε παρασύρει τόσον κόσμο στην αίρεση;
    - Όχι, δεν τον απασχολούσε. «Αν παραδεχθώ ότι σφάλλω, έλεγε, θα εξευτελισθώ και στους οπαδούς μου». Και όσο καταλάβαινε ότι κάνει λάθος, άλλο τόσο ζοριζόταν να τους πείση ότι είχε δίκαιο. Φοβερό πράγμα ο εγωισμός!

  45. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    http://youtu.be/LU8DDYz68kM
    ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

  46. Ο/Η Πόντιος λέει:

    Eίναι κρίμα που δε έχουμε όλοι την ίδια άποψη για τον προσφυγικό κόσμο.

    Γράφεις: «εκαναν μια πρωτοποριακη εκδηλωση για τα 90 χρονια»..

    Πρέπει να σου πω ότι η εκδήλωση ως επετειακή για τα 90 χρόνια ήταν για τα κλάματα. Εκατό φορές καλύτερα συνέδρια, ώστε σαν αυτό της Καισαριανής, παρά χαζοχαρούμενες συναθρίσεις με ψεύτικες ιστορίες, πλατογραφημένη γνώση και χορούς ευτυχίας.

    Το ρπόβλημα δεν είναι ο κόσμος που πηγαίνει στις ποντιακές εκδηλώσεις. Είναι πολύς ο κόσμος και μπράβο μας γιατί κρατάμε περισσότερο από τους άλλους μικρασιάτες την ιστορική μνήμη. Όμως το πρόβλημα είναι στην κεφαλή. Χειρότερα και από τη ΟΠΣΕ. Αυτό ήθελα να πω!

  47. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Σεβαστη η αποψη σου,καταλαβαινω τι λες και γιατι εισαι πικραμενος.Εμεις σαν συλλογος εχουμε μεγαλωσει πολυ και εχουμε επεκταθει και σε αλλες περιοχες.Το θεμα ειναι οτι κανενας και καμια ομοσπονδια δε μας εδειξε παθος για την μνημη ωστε να μπουμε κι εμεις σε κατι δευτεροβαθμιο και ειναι κριμα γιατι εχουμε πολλα νεα παιδια με αγαπη για την καταγωγη τους.

  48. Ο/Η ΜΑΙΡΗ ΚΑΡΑ λέει:

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΝΤΙΟ.ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΝΙΚΟ ΟΤΙ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟ ΓΕΜΙΣΑΝ ΟΙ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΟΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟΥ,ΕΠΕΙΔΗ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΠΑΛΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ,ΑΛΕΞΙΟΥ…ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΜΙΚΡΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΥΜΑΣΑΙ.ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΝΕΤΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΗΝ ΛΕΣ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΠΟΥ ΔΝΕ ΞΕΡΕΙΣ,ΔΙΟΤΙ ΟΣΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΣ ΔΕ ΤΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΚΡΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ.ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ,ΜΠΑΣΚΕΤ,ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ.ΚΑΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΑΝ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΚ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΟΥΝ ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ,ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΠΣΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΕΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΑΦΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΙΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.

  49. Ο/Η admin λέει:

    O ρόλος ο δικός μας όπως θα έχετε διαπιστώσει τόσα χρόνια όσον αφορά τις Ομοσπονδίες είναι να κάνουμε καλόπιστη κριτική, όχι πολεμο.

    Είμαστε η μοναδική ιστοσελίδα στο χώρο που προσπαθεί να λειτουργήσει ΕΝΩΤΙΚΑ με όλες τις προσφυγικές ομάδες.

    Δεν είναι εύκολο θέμα αυτό, καθώς δεν είμαστε ούτε κάποιοι ιδιώτες που είδαν καποιο μαγαζί γωνία, ούτε χρήματα βγάζουμε, ούτε βιβλία πουλάμε, αλλά ούτε και από κανέναν έχουμε την παραμικρή βοήθεια και εξάρτηση.

    Γεννηθήκαμε μέσα από τα σπλάχνα των Μικρασιατικών Συλλόγων με ονοματεπώνυμο ως ανάγκη για επικοινωνία και επαφή μεταξύ των Συλλόγων, της νέας γενιάς αλλά και των μεγαλύτερων που μπορούν να κάνουν χρήση αυτού του εργαλείου που λέγεται ίντερνετ.

    Κάνουμε όμως δράσεις, αλλές σωστές άλλες λάθος, είμαστε στην πρώτη γραμμή με καθε κόστος για όσο αντέχουμε.

    Στη φάση που βρισκόμαστε με διαιρεμένο ουσιαστικά τον Προσφυγικό Ελληνισμό, τους Συλλόγους και τις Ομοσπονδίες χρειάζεται επίδειξη καλής θέλησης για εξέρευση σημείων επαφής και ενότητας απο όλες τις πλευρές.

    Ολοι έχουν τις ευκαιρίες τους και κρίνονται ανάλογα, γιατι τελικά έχουμε ότι αξίζουμε και το κριτήριο του κόσμου είναι πάντα αλάθητο.

    Ομως επειδή πρέπει να μη λησμονούμε και να γνωρίζουμε για τι πράγμα μιλάμε αποφασίσαμε να κάνουμε μια έρευνα για τα προβλήματα του Μικρασιατικού Ελληνισμού διαχρονικά, μια μεγάλη ερευνα για τις Ομοσπονδίες, την ίδρυση τους, την πορεία τους, τα ζητήματα που λήθηκαν ή παραμένουν ανοικτά μέχρι σήμερα, τις συγκρούσεις τους και ότι πρέπει να γνωρίζουμε μέχρι σημερα, που είναι ή ώρα της όποιας δράσης.

    Θα ξεκινήσουμε φυσικά απο την ΟΠΣΕ καθώς από αυτή την Ομοσπονδία, ξεκινάει η ιστορία των δευτεροβάθμιων προσφυγικών οργανώσεων.

    Για να θυμούνται οι παλιοί αλλά και να μαθαίνουν οι νέοι όπως έγραψε η Διδώ Σωτηρίου…

    Για την ολοκλήρωση αυτής της έρευνας, όσοι από τους παλαιότερους γνωρίζουν κάτι που μπορεί να τεκμηριωθεί, μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μας είτε στο γνωστό email info@mikrasiatis.gr
    είτε στο 6987123073

  50. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Πολυ ωραιο σκεπτικο και πολυ σωστη ερευνα!Για να δουμε λοιπον κι εμεις οι νεοι,πως ξεκινησε η ΟΠΣΕ και ολες φυσικα οι ομοσπονδιες,τι εκαναν και τι ΔΕΝ εκαναν που αυτο εχει σημασια.Οπως πρεπει να μαθουμε αυτα που ΔΕΝ εκαναν γιατι ΔΕΝ τα εκαναν ωστε να μπορεσουμε να τα καταφερουμε οι νεοτεροι.Μονο φιλε ΑDMIN,εμεις σαν Ριζες να σου πουμε μιας και ανοιξε αυτο το θεμα για αρχη,οτι οταν αποφασησαμε να παρελασουμε σοτ Συνταγμα ως Μικρασιατικη Νεολαια πριν ενα χρονο,αυτοι που σταθηκαν εμποδιο ηταν η ΟΠΣΕ.Οπως και για το Πανελληνιο Ανταμωμα που ονειραυτικαμε με μερακι,η ΟΠΣΕηθελα να βαλει τη σφραγιδα της πανω απο ολους τους συλλογους και επειδη αρνηθηκαμε μας συκοφαντουσαν.Εμεις φυσικα το καναμε και με επιτυχια.Επισης να αναφερουμε οτι εκτος απο αυτο,οταν αποφασησαμε με συλλογους να πουμε για πτρωτη φορα επιτελους τα καλαντα στον πρωθυπουργο τον τοτε,παλι η ΟΠΣΕ μπηκε φρενο και μας πηρε τη θεση.Φυσιικκα ουτε μας ενδιαφερει αν καναμε παρελαση ουτε αν ειπαμε τα καλαντα στον πρωθυπουργο.Εμεις δε θα πηγαιναμε ως Ριζες αλλα ως μικρασιατικα σωματεια.Αυτα τα λιγα για αρχη,επειδη κανετε ερευνα για τις ομοσπονδιες και πρεπει να μαθει ο κοσμος αληθειες.Αν θελει καποιος μπορουμε να πουμε και λεπτομεριες ανετα.Ο τοτε προεδρος μαλιστα μας ειπε οτι δνε αποφασιζω μονος μου και τωρα μας λενε οτι αποφασιζε μονος του χωρις να λογαριαζει κανενα.Και ρωταμε τωρα εμεις η χαζοι,οοοολοι αυτοι που ηταν διπλα του τοσα χρονια πως και δεν επεβαλλαν τις αποψεις τους.Πως και δεν επαναστατησαν αφου δεν τους ακουγε?Ερχονται τωρα ως σωτηρες να πουνε τι?Επισης θα θελαμε να αναφερουμε οτι η ΟΠΣΕ σε ενα τοσο συναντικο συνεδριο 90 ετων απο τη μικρασιατικη γενοκτονια,οταν ιστορικοι που ρεπουσαρουν προσεβαλλαν νεκρους και κυριως του Καππαδοκες,οι κυριοι της ΟΠΣΕ εκαναν τα παγωνια.
    Μιλαμε δηλαδη για πληρη αναισθησια και ανευθηνοτητα.
    Ελπιζουμ εοτι τα πραγματα θα αλαξουν με τα σωματει ανα επεμβουν και να απστειροσουν απο τα μικροβια αυτη την τοσο συμαντικη ομοσπονδια που εχει βαθειες ριζες μικρασιατισμου.Αν τα σωματεια,δεν καταφερουν να αλλαξουν αυτο το καθεστος αδρανειας και επειδη μερικοι απο τους ανθρωπους της ΟΠΣΕ που εχουν τον ιδιο προεδρο σε περισσοτερο απο ενα σωματεια και φυσικα αδικο δικαιομα ψηφου,δεν καταφερουν να αλλαξουν κατι,εμεις καλουμε τα σωματεια για δημιουργια ενος δευτεροβαθμιου οργανου,που θα αγγαλιαζει ολα αυτα τα σωματεια που δουλευουνε και ιδρωνουνε σε τοσο δυσκολους καιρους.ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΠΠΡΑΞΕ Ο ΣΦΑΓΕΑΣ ΚΕΜΑΛ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΥΠΟΠΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

  51. Ο/Η ΡΙΖΕΣ λέει:

    Θα θελαμε επισης να μας πει καποιος παλιος,τι εγινε και δεν χτυσανε ποτε το Ναο του Αγιου Χρυσοστομου Σμυρνης??????????????????????????????????????

Post a Comment

Mikrasiatis.gr